16 фебруар 2021

10 коментара:

Božo је рекао...

GLOBU SNAGATORIMA O.....LI
Ne mogu doći do naziva biljke,neko će drugi.

Анониман је рекао...

Odrezali

IlijaO је рекао...

DREZA? Hm...

Анониман је рекао...

Dreza - siljevina; (Jugoslavenski imenik bilja, Zagreb,1879, Bogoslav Šulek)
Emilija

IlijaO је рекао...

1879.!

Анониман је рекао...

Ovaj botanički izraz možete pronaći i u Rečniku Matice Srpske. http://www.srpskijezik.com/

Emilija

Božo је рекао...

Stvarno ima u RMS.Ja sam probavao sa "odrezali",ali se onda ubih guglajući,a bilo mi je pod nosom u Rečniku.

Božo је рекао...

Reč sam našao u RSANU.

IlijaO је рекао...

Ja znam za pojam : drezga. Plutajuća vodena biljka sitnijeg lišća koja ljeti prekrije površine kanala i drugih slabo protočnih voda. Ribama pravi hladovinu, ali smeta otapanju kisika ...Za ovo Lokalno Dreza- nikad čuo...Iako, sam o rješenje navodi na ...odrezali!

Nedjeljko Nedić је рекао...

I dreza i drezga imaju u Hrvatskome biljnom imenoslovu iz 2008.