10 фебруар 2021

4 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Postavka: 5, 1, 5, 5, 4
U predzadnjem pojmu postavke menja se slovo E u slovo O.
Upotrebite rodbinske veze!

Tonci M је рекао...

Večer svima, najprije hvala Bane na pripremi, a s moje strane isprike ako sam pretjerao s težinom :)

Evo dvije dodatne pomoći s moje strane, nadam se da će to "otključati" zagonetku:
- treći i četvrti petoslovni pojam u postavci su jednaki, i zaokruženi na obje slike: pojam je u množini (odnos zaokruženih osoba prema Williamu), u jednini bi imao 6 slova
- Anne na desnoj slici je četveroslovni pojam, i, što možda nije očito iz slike, i dalje je promatramo u odnosu na Williama :)

T.

Svetlana је рекао...

Princip reciprociteta (princ i preci, preci, teta)

Tako jednostavno, kako to da niko nije rešio?
Šalim se, naravno. Preci su me doveli do preciproci i rešenja, a onda sam na osnovu toga konstruisala i postavku. :)))

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!