08 јануар 2021

 IZBOR NAJBOLJEG REBUSA 2020. GODINE


         Nakon izbora najboljeg rebusa decembra, vreme je da izaberemo najbolji rebus objavljen na ovom blogu u toku 2020. godine. U konkurenciji za prvo mesto biće rebusi koji su pobeđivali u mesečnim izborima, kao i oni koji su sa nekima od njih delili prvo mesto. Zato ove godine na glasanje ide 15 rebusa. Za glasanje sam odredio 6 sudija, to su: Pero Galogaža, Milan Sečujski, Hajrudin Hodžić, Miroslav Lazarević, Miloš Milićević i Boris Nazansky. Način bodovanja je sledeći: odabraćete 8 rebusa za koje smatrate da su najbolji i dodelićete im 10, 7, 6, 5, 4, 3, 2 i 1 bod. Vaše ocene šaljite ISKLJUČIVO na moj mejl:  nikic.branislav@gmail.com

       Rok za slanje vaših glasova je nedelja 10.01.2021 do 20,00 časova. Rezultate izbora za rebus godine objaviću iste večeri nakon završetka glasanja. Trojicu prvoplasiranih očekuje diploma, a pobednika i zlatna plaketa. Evo rebusa koji će učestvovati u ovom izboru:

















6 коментара:

Luka је рекао...

Ako je otvorena kladionica ja tipujem na: NAGON ONANIJE!!!

Aljoša Vuković је рекао...

Ja na Dio genitalija, iako mi je i Nagon onanije fantastičan. Zapravo svi nominirani rebusi su fantastični. Samo su neki fantastičniji.

Анониман је рекао...

Utjecaj na sudije. Pa ne igra Hajduk!

Aljoša Vuković је рекао...

Griješiš. Ja sam Dinamovac.

Бранислав Никић је рекао...

Mislim da niko od sudija ne čita ove komentare, već odluke donose po sopstvenim kriterijumima. Zato se možete oprobati kao prognozeri. Ja neću davati nikakve prognoze, jer su i moji rebusi u izboru.

Анониман је рекао...

Ja čitam al' sam još jučer poslao ocjene. Pero