05 децембар 2020

 

NAJREBUS NOVEMBRA

(2. faza)

 

     U prvoj fazi glasanja učešće je uzelo 13 sudija. U drugu fazu ide 9 rebusa koji su sakupili od 5 do 9 bodova. U drugoj fazi glasanja, četvoro sudija odabraće 5 rebusa za koje smatraju da su najbolji i podeliće im bodove po sistemu 5, 4, 3, 2 i 1 bod. Sudije u drugoj fazi biće Boris Nazansky, Ejub Semić, Ilija Đurković i Svetlana Jorgaćijević. 

      Ukoliko je neko od sudija sprečen, molim da mi na vreme javi, da bih našao zamenu. Rok za glasanje je nedelja, 06.12.2020 do 20,00 časova. Glasovi se šalju na moj mejl nikic.branislav@gmail.com  

Evo odabranih rebusa:











3 коментара:

Svetlana је рекао...

Sedim već deset minuta i ne mogu da se odlučim. Imam tri potpuno ravnopravna kandidata za prvo mesto. Na kraju ću da bacim kockicu, pošto čak ni novčić nije dovoljan. Bane, što me stavi u žiri. :D

Svetlana је рекао...

Prošlo je više od tri sata, a ja sam još uvek neodlučna...
Mislim da ovo još nikad nisam radila, ali sad ću stvarno: 1 ili 2 na kockici - prvi od ta tri rebusa na spisku, 3 ili 4 - drugi, 5 ili 6 - treći, dobija prvo mesto. (Pa onda istim postupkom borba za drugo)

Obavljeno.
Pitaju me ukućani: "Šta radiš?". Kažem: "Glasam". :D
Žao mi je, ali sami ste krivi. Što ste svi u isto vreme poslali tako dobre rebuse. :D

Бранислав Никић је рекао...

Nije bilo lako ni u prvoj fazi kada se trebalo odlučiti samo za 10 rebusa bez rangiranja. Zato te sada potpuno razumem. U ovakvim situacijama ja primenim sistem bodovanja po nekoliko kategorija koje smatram važnim prilikom ocenjivanja. Tako da svaki rebus ocenjujem pojedinačno po više kategorija i na kraju jednostavno saberem bodove. Naravno, i tada se može desiti da neki radovi imaju isti borj bodova, ali se onda odlučim koja je kategorija prva po značaju, pa koja je druga i tako do kraja. Ako i tu bude nerešeno, onda ih napišem na papiriće pa koga izvučem taj je najbolji.