30 децембар 2020

LIGA REŠAVAČA 2020.

Tradicionalna Liga rešavača, koja od 2009. godine okuplja ljubitelje enigmatike koji vole rešavati maštovite zagonetke vrhunskog kvaliteta, ove godine ne može da se održi u uobičajenom formatu od nekoliko kola. Zbog mnogo obaveza koje imam sprečen sam da organizujem nešto u većem obimu i stoga priređujem samo novogodišnji turnir, koji će početi 31. decembra u 21 čas, a trajati do 1. januara u podne. U situaciji kad zbog korone nema nekih masovnih novogodišnjih okupljanja, nudim vam da se zabavite rešavajući moje zagonetke sa bloga ŠMEK: chessandpuzzles.blogspot.rs

Pravila su specifična, budući da ima i negativnih poena ukoliko se rešenja pošalju nakon ponoći. Naravno, to može, ali i ne mora da bude presudno u konačnom skoru. Ovo je sve igra i svako će da rešava kako mu najviše odgovara. Teoretski se isplati i žrtvovati koji sat ukoliko se za to vreme takmičar doseti još nekih rešenja.

Kao i uvek, želim vam dobru zabavu, a potrudiću se da bude nekih lepih nagrada i poklona, kao i da izmirim "dugovanja" za neka prethodna takmičenja. Redovni učesnici ovih turnira, imajući u vidu ovu situaciju s koronom, nisu mi zamerili na kašnjenju, no ja nisam zaboravio šta sam obećao i uskoro ću angažovati nekog iz Srbije da mi pomogne da se te nagrade pošalju.

Sve najbolje u novoj, 2021. godini, želi vam
Zoran Radisavljević

Нема коментара: