04 септембар 2020

 40 ГОДИНА ЕНИГМАТСКОГ СТВАРАЛАШТВА

 

На данашњи дан 4.9.1980. у енигматском листу Политика Мозаик, објављени су моји први енигматски радови. Били су то један ребус и један криптограм.  Од тада до данас објавио сам преко 6.000 радова. Објављивао сам скоро све врсте енигматских радова, али су ми, као што је познато, најомиљенији ребуси. У протеклих 40 година учествовао сам у бројним енигматским манифестацијама, такмичио се на разним енигматским конкурсима и освојио доста награда. Био сам врло успешан такмичар на многим такмичењима у друштвеној игри Квизовка, учествовао сам у разним ТВ квизовима, сарађивао сам у доста енигматских и неенигматских листова, једно време био и уредник и издавач сопствених енигматских листова ХАОС и КВИЗ БРАНИЧЕВО, пре 11 година сам покренуо и овај блог РЕБУСИ у којем сам имао сараднике из свих држава насталих након распада бивше Југославије. Нисам водио статистику о свим овим подацима, па вам их зато само наводим.

Иако сам имао намеру да објавим књигу са својим најуспешнијим ребусима, то ипак нисам успео, па ћу вам данас и сутра на блогу представити нешто од тих ребуса.

22 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Bane, najljepše čestitke na ovom vrijednom jubileju!
Samo naprijed u istom stilu na zadovoljstvo svih ljubitelja rebusa!

Aljoša Vuković је рекао...

Evala ti Bane. Svaka čast!!!

Miroslav Cvetković је рекао...

Čestitam!

Dejan Minić је рекао...

Bane, iskrene čestitke! Samo napred guraj!

Svetlana је рекао...

Bane, sve čestitke na prelepom jubileju! 🥂
Za knjigu nikad nije kasno, želim ti da i to uspeš da realizuješ jednog dana.

Gojko је рекао...

Četrdeset godina! Penzija? Ne želim(o) da o njoj razmišljaš! Kapa dolje...može se još više i još bolje...U radu Bane da ne stane...Aplauz!

Č. Jelić је рекао...

Iskrene čestitke!

Zoca је рекао...

Čestitam ti na postignutom i želim što i Svetlana-objavi tu knjigu. Ja ću se svakako potruditi da je imam. ZM

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam!

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitam Bane!

Krsta је рекао...

Čestitka i sa moje strane.

Andon Koloski је рекао...

Čestitam jubilej 40 godina rada i uživancije u enigmatici!

Dragiša је рекао...

S moje strane
BRAVO, BANE!

Čestitam!

Бранислав Никић је рекао...

Hvala puno svima! A sada počinjem sa novih 40!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Pa mi smo dvostruki kolege. Iskrene čestitke. Napiši u kojemu si broju PM-a objavio prve radove.

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!!!

NAĆI BA, VRSNI LIK!
VI NAĆ' LIK SRBINA!

ESSA је рекао...

Ogromna čestitka za sjajan i vrijedan jubilej, Bane! Ejub

IlijaO је рекао...

Na kraju, da se i ja pridružim čestitkama: ČESTITAM, BANE!

Milan S. је рекао...

Čestitam!

Milan Žarkovački је рекао...

Čestitam!

Бранислав Никић је рекао...

Od starog prijatelja i večitog rivala na brojnim takmičenjima, Milutina Tepšića, stigla je čestitka u vidu slogovnog kvadrata. Hvala!

PRA IZ VED BA
IZ GO RI NE
VED RI DA NI
BA NE NI KIĆ

Quizmaster је рекао...

Bravo, Bane! Čestitka na vrednom radu i uspesima, uz zahvalnost na odličnoj saradnji i druženjima koje smo imali svih ovih godina.