26 јун 2020

rb
rešenja
broj bodova    (I faza)
broj bodova  (II faza)
1.
Marko Polo (Mor, Kopola)
9
4.5
2.
Šarliz Teron (Šer, Liz, Taron)
11
5.5
3.
Veliki rat (Tarik i Lev)
9
4.5
4.
Marion Mičel Morison (Merilin Monro i Sačmo)
18
9
5.
Sama Somalka (sa Masom Alka)
11
5.5
6.
Pet masažera (Pet, Masa, Žera)
11
5.5
7.
Prati limar Vinko deve (Prat i Li Marvin kod Eve)
19
9.5
8.
Par tonera (Parton, Era)
9
4.5
9.
Kupi tange Lina (ku Pit/t/, Angelina)
13
6.5
10.
Arije Predina (Ari je pre Dina)
12
6
11.
Ja jedva sabrah Amere (jaje, dva S, Abraham, Ere)
18
9
12.
Sit rampi (Tramp i Si)
8
4
13.
Svekar Leu šamara (sve Karleuša /s/mara)
15
7.5
14.
Vidim je sine (Eni s Ejmi, div)
11
5.5
15.
Uzima Gaga tak Risti (uzi, mag, Agata Kristi)
17
8, 5
16.
Čar likova Čaplina (Čarli, Kovač A, P Lina)
16
8
17.
Pulicerova nagrada (Dragan upeca Orvila)
17
8.5
18.
Dani loš pijun (Danilo špijun)
12
6
19.
Domara doneli pijanoga (do Maradone Lipija noga)
20
10
20.
Nestajaše nadevi (Nesta jaše na devi)
15
7.5

10 коментара:

ILIJA OZDANOVAC је рекао...

Dobro je : 18 u prvom krugu, plus 7.i 12. u drugom (polovično)!

Slavko Bovan је рекао...

Nije ti dovoljno za pobjedu.

ILIJA OZDANOVAC је рекао...

Pa ne mogu uvijek ja....

Slavko Bovan је рекао...

Mudro zboriš.

Бранислав Никић је рекао...

Baš me interesuje koji su vam se rebusi najviše dopali?

Svetlana је рекао...

Meni su svi bili interesantni, a ako bih trebala da izdvojim neke, onda bi to bili rebusi 4, 5 i 7 od Lukinih, a 13, 17 i 18 od tvojih.

Slavko Bovan је рекао...

14 (ha-ha) jer sam u ovom jednostavnom rebus vdio što niko nije :)
Moje rješenje bi bilo smisleno da se uklapa u broj slova koja su navedena.

Rebusi su dobri za takmičenje. Nisu pretjerano teški (trebalo mi je oko 70 minuta) pa sam se nadao da će biti makar 20 učesnika. Očigledno je da ljudi neće da pošalju rješenje ako nemaju 101% odgonetnutih.Čast izuzecima. Njima skidam kapu!

Autorima pohvala.

Slavko Bovan је рекао...

Možda je najinteresantnuiji 19 zbog skladnog rješenja. Doduše, vjerovatno mismo svi kazali "Lipijeva noga", ali...

Бранислав Никић је рекао...

Da, taj je bio sa malom pesničkom slobodom. Zanimljivo da je to poslednji rebus koji sam ubacio u takmičenje i to dan pre početka takmičenja. Na njegovom mestu bio je vizuelno zanimljiv rebus, takođe sa Maradonom, ali mu rešenje nije bilo baš najbolje, pa sam smišljao rebus koji bi ga zamenio. Na ilustraciji je bio Maradona sa 8 Mesija. Rešenje: DOMARA DONEO SAM MESIJA. Zamenski rebus ima mnogo lepše rešenje, pa je to presudilo da ga ubacim umesto prethodnog.
Karikature Dragana Nikolića i Danila Stojkovića su mi bile toliko zanimljive da sam se baš potrudio da nešto od njih smislim. Na njima sam i najviše vremena potrošio (čitaj: dana). Sa Draganom nisam uspeo da smislim ništa, a onda mi je sinula ideja da probam kao anagramni rebus. Krenuo sam od postavke Dragan upeca(o) ... pa sam video da može Pulicerova nagrada i ostaju slova od kojih sam premetanjem dobio Orvela Rajta. Kada sam još našao i njihovu karikaturu, shvatio sam da je to ono što sam želeo. Sa Danilom je bilo lakše, ali mi se ništa od onoga što sam smislio nije svidelo. Na kraju sam shavtio da je sve vrlo prosto i tako sam dobio rešenje Dani (Danici) loš pijun (Danilo špijun). Da je objavljen kao redovni rebus na blogu išao bi naslov: Šahistkinja u problemu.

Бранислав Никић је рекао...

Lapsus, treba Orvila.