07 април 2020


5 коментара:

D.Đ. је рекао...

Dokon carinik Ika!

Бранислав Никић је рекао...

Danas je dan za alternativna rešenja. Ovo nije traženo rešenje, ali ima i nelogičnosti, jer Rina nema kike na slici, a i ovo nije baš konac, on je mnogo tanji.
Obratite pažnju na to da ona ima makaze...

Svetlana је рекао...

Pošto je Zoran napisao da je u pitanju arhaizam, ja ću malo da lupam. :D

Prese carinar uze (ili možda ote) :)))

Бранислав Никић је рекао...

Rešenje je PRESE CARINA UZE (preseca Rina uze).
Ja sam i ovde pogrešio, umesto 5,6,3 napisao sam 5,7,3
Izvinjavam se svima, ali pod velikim sam brigama, pa i pored najbolje volje ne uspevam da se dovoljno koncentrišem i stalno pravim greške.

Svetlana је рекао...

Ne brini, Bane, zbog grešaka, to je sada najmanje važno. Nadam se da će se sve dobro završiti, štagod bilo to što ti zadaje brige.