21 март 2020


Objavljeno u Super Feniksu broj 99 od 19.3.2020,  a preuzeto sa bloga TiO Slavka Bovana.
U postu ispo slike Dejan je napisao:
Zapravo, na blogu ˝Rebusi˝ 2016.g. su bila dva ovakva primera pod nazivom - rebusi u ogledalu. Najpre smo tamo u nekim razgovorima zaključili da bi mogla da postoji i ovakva ideja, i onda sam ja poslao prvi primer, a Bane Nikić je smislio drugi. Sve je to tada zamrlo, ali evo je sada i u štampanom izdanju pod drugim (hrvatskim) nazivom.

Moja tadašnja ideja je bila: BUNDE VETRI SANJA / SANJA TRIBUN DEVE (bundeve, tri, Sanja /fudbaler/), a Banetova TORNADO / DONATOR (tor, Na, do).

2 коментара:

zarptica.53 је рекао...

Sviđa mi se. Možda je to novitet za Feniks, ali je inovativnost na strani Bloga. Zakasnele čestitke i veliki pozdrav!

Dejan Minić је рекао...

Bane, hvala što si i ovde to objavio. Hvala i Žarku, večnom mladiću:)

Blog je već deceniju naš teren, naše igralište, tu se osećamo komotno, tu smo enigmatski odrastali i nije čudo što se nešto prvo desi na internetu, a onda i u štampanim izdanjima. I rebusni prsten sam na TIO objavio 14 meseci pre nego što sam se odvažio da to pošaljem ˝Feniksu˝.

Policijski čas je počeo i krajnje je vreme da Banetu pošaljem 3 ideje.

Čuvajte se, ljudi. Živ(j)ela enigmatika:)