13 март 2020


15 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Aljoša Vuković је рекао...

Piet Mondrian

Milan Žarkovački је рекао...

Meni neće da se prikaže ova ilustracija. Da li još neko ima taj problem?

Milan Žarkovački је рекао...

A, mislim da znam zašto je to: Danas je petak 13, i broj ovog rebusa je deljiv sa 13 (591*13)! :-)

IlijaO је рекао...

Isti problem!

Бранислав Никић је рекао...

I kod mene se nije videla slika, pa sam je ponovo ubacio.

Aljoša Vuković је рекао...

Erotomanija

Milan Žarkovački је рекао...

Znači, prvo rešenje se odnosi na prvo stanje ilustracije, sa trouglom, krugom i kvadratom! Lepo! :-)

Miroslav Cvetković је рекао...

A ja mislim da si sliku snimio u formatu koji Bloger ne podržava (npr: TIF) :)

Aljoša Vuković је рекао...

Da. Slika je bila potpuno bila. 😂

Бранислав Никић је рекао...

Nije u TIF formatu, evo to je ova ista koja se sada vidi. Čini mi se da je blogger počeo da brlja kada postaviš sliku u zakazano vreme.

Miroslav Cvetković је рекао...

Ja postavljam neke slike i po mesec dana unapred i nikada nisam imao problema. Primetio sam da i Nedjeljko Nedić ima sličan problem kao i ti.

Rešad Besničanin је рекао...

Prost rebus a ovoliko komentara.
Čak sam pomislio da pripomognem u rešavanju :)

Aljoša Vuković је рекао...

Ha, ha. Dobar si zajebant Rešade.

Бранислав Никић је рекао...

MENI SE DANAS PRVI PUT OVO DESILO. DA NIJE KORONA???