17 септембар 2019


12 коментара:

Dusan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Неће да може, Душане!
Никола

Dusan је рекао...

Zlatko Stipaničić Aurel!

Анониман је рекао...

То може, комшија!
Никола

Бранислав Никић је рекао...

Тачно (ручник, летипас, Лазић, Ато)!

Dusan је рекао...

Komšija, anagramni mi nisu zanimljivi, pa sam preskakao igru kao Englezi!

Бранислав Никић је рекао...

Iskoristiću priliku da poželim dobrodošlicu novom saradniku!

Svetlana је рекао...

Dobrodošlica Aljoši i od mene!

Primetila sam da je novo ime ispod rebusa, samo nikad ne znam da li je neko nov ili je već objavljivao pre nego što sam vam se priključila, pa zato uvek sačekam da vidim da li ćeš nešto napisati. :)
Bane, ranije si rekao da imaš u planu i Kikindu. Nešto se isprečilo?

Бранислав Никић је рекао...

Da, sinov rođendan je danas, ali za društvo je žurka u nedelju 22. septembra, tako da nikako ne mogu da dođem.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Aljoša Vuković je književnik za djecu iz Šibenika čije se zagonetke mogu naći na stranicama Kvizorame.

Dejan Minić је рекао...

Dobro nam došao, Aljoša! Lepše je kad nas je više.

Svetlana је рекао...

Šteta, Bane, ali uživaj dok još možeš. Za koju godinu će vas sin "izbaciti" iz stana dok traje rođendanska žurka. :D