01 август 2019

Прва шоља са сликом ребуса који је освојио 2. место стигла је у Лесковац!


4 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Svi smo bili brzi. Pošta mi je ekspresno uručila šolju, ja ne bio lenj pa odmah naterao ženu da me slika, a evo i Bane odmah objavio.

Najlepše zahvaljujem na ovom originalnom poklonu. Biće mi to draga uspomena, šolju ću tretirati kao trofej i neću je koristiti.

E, ko bi rekao da će Radisavljević biti na mojoj šolji:) Sam sam kriv, lepo se uklopio. Šalim se, naravno, pozdrav svima!

Бранислав Никић је рекао...

Nadam se da danas stiže i druga šolja i to u Niš.

Svetlana је рекао...

Sjajna ideja, Bane!

Pogledala sam ko će u šta da gleda narednih godina. Zoran M. će imati interesantan motiv na svojoj šolji. :D

Бранислав Никић је рекао...

Da, ja tu šolju ne bih voleo da imam u svojoj kolekciji.