07 јул 2019


NAJREBUS JUNA
(DRUGA FAZA)


     U prvoj fazi glasanja učešće je uzelo 15 sudija (Dragiša Cetić, Branislav Nikić, Slavko Bovan, Zoran Milunović, Rešad Besničanin, Nedjeljko Nedić, Gojko Mandić, Emilija Bunjac, Momir Vučenović, Boris Nazansky, Ranko Skopal,  Ejub Semić, Svetlana Jorgaćijević, Vladimir Šarić I Luka Pavičić).
      U drugu fazu ide 10 rebusa koji su sakupili od 4 do 6 bodova. Glasanje je proteklo bez izrazitog favorita, pa se tako desilo da su bodovi dosta ujednačeno raspoređeni. U drugoj fazi glasanja, četvorica sudija odabraće 5 rebusa za koje smatraju da su najbolji i podeliće im bodove po sistemu 5, 4, 3, 2 i 1 bod. Sudije u drugoj fazi biće Dragiša Cetić, Ranko Skopal, Andon Koloski i Nedjeljko Nedić. 
     Ukoliko je neko od sudija sprečen, molim da mi na vreme javi, da bih našao zamenu. Rok za glasanje je sreda, 10.07.2019 do 20,00 časova. Glasovi se šalju na moj mejl nikic.branislav@gmail.com  
Evo odabranih rebusa:












6 коментара:

Luka је рекао...

Bane vjerovatno nije primjetio da sam u komentarima za izbor za najrebusa lipnja, u subotu i ja upisao glasove, ali vjerujem da isto ne bi bitno utjecalo na deset izglasanih uradaka.

Бранислав Никић је рекао...

Nažalost, iako sam proveravao, na kraju je ispalo da nisam video tvoje glasove. Ubacio sam bodove rebusima za koje si glasao, pa bi po tome dva rebusa ušla u tabelu, a dva poslednja bi morao izbaciti. Pošto sam već poslao rebuse sudijama, a od dvojice sam već dobio glasove, sada ne mogu da prepravljam. Uostalom, jedan od rebusa koji su trebali da uđu u 2. fazu glasanja je moj pa nema ni veze.

Slavko Bovan је рекао...

Srećan rođendan blogu!

IlijaO је рекао...

Nisam baš neki rebusostručnjak i ocjene rebusa stvaram po vlastitom nahođenju i ukusu, pa bih stavio neke opaske, uz dužno poštovanje sudija i autora, ali:
rebus VJERA ZA PET ( V je razapet) je zaslužio biti u ovih deset, pored još nekih, ali, eto, nisu ga prepoznali kao rebus.
Isto tako, kako pročitati i shvatiti ovaj: URAZUMI KIKS JUČE SIMU. Em je nategnuta postavka, em rješenje baš i nije pitko i čitko! Ili, SADA TI SEDIŠ U MARDELJU! Ja za taj Mardelj nikad čuo, vjerujem da i većina nije. Zato im nije mjesto u užem izboru!
E, sad razvalite po meni....

Бранислав Никић је рекао...

MARDELJ - zatvor, haps, ćuza, bajbokana...

Milan S. је рекао...

Ja sam čuo, i verujem da većina jeste.