24 јун 2019

   Од данас, па све до 8. јула, објављиваћу ребусе који нису ушли у финалну фазу гласања. Неки састављачи су ми слали више од 3 три ребуса, па су се накнадно одлучивали која три су им најбоља, а некима сам то ја одређивао. Било је и јако добрих ребуса, који због тога нису ушли међу најбоље. Такође, било је и ребуса који би били супер да немају речи у решењу које имају заједнички корен са речима у поставци. При томе, елиминисао сам само оне којима је коренска веза више него очигледна. На крају сам хтео да одаберем тачно 30 најбољих, али сам том списку додао још 6 ребуса за које сам сматрао да заслужују да буду међу најбољима. За два дана завршавам са графичком припремом  и шаљем их судијама на гласање. Више од половину ребуса сам већ добио припремљене од стране самих аутора, а Чедо ми је помогао у илустровању још 6 ребуса. Након 8. јула и проглашења победника, објављиваћу редом све ребусе који су ушли у финале.

Нема коментара: