21 јул 2018

4 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Kod ovog rebusa sam stavio napomenu da je U greškom precrtano, ali sam shvatio da sam ipak ja pogrešio. Rešenje rebusa je: Izak ide na Čiovo ljeti (iz AKI de na(u)čio voljeti). Ja sam mislio da je U ČIOVO, ali je to nelogično, jer se kaže NA ČIOVO (ipak je ostrvo).

Dejan Minić је рекао...

Ne znam za druge, ali su meni vrlo interesantni rebusi iz tog perioda, što zbog načina predstavljanja, što zbog samih ideja.

Iako nisu stavili ime autora, vrlo je verovatno da i ovo Koširov rebus. Sumnjam da je tada neko drugi mogao da smisli ovakav rebus.

Nedjeljko Nedić је рекао...

E, jest mu rebus. Kako ja mogu znati što D čita. Da su na koricama samo napisali npr. Crveno i crno, Gospođa Bovary i sl. i bilo bi lakše.

Unknown је рекао...

Dobar rebus