17 мај 2018


5 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Postavka: 1, 4, 6, 4
Da ne bude zabune, na slici nije rupa već nešto što je dublje...

Svetlana је рекао...

Da, nisam znala kako to da predstavim, a da se jasno vidi šta je unutra, pa sam zato pokušala sa ovim tamnim bojama da "dočaram" dubinu. :)
Sad mi je palo na pamet da sam mogla da stavim oznaku da je to recimo 5 metara.

IlijaO је рекао...

Da ne bude zabune: UJA MIŠARE NEGUJE! ( u jami šarene guje)

I, usput, zašto autor( ica) sumnja u svoj uradak i k tome se pravda! Na rješavaču je da pronikne u srž i "skuži" što je to prikazano ili što je zamišljeno! Ovo čak i nije problem- zapravo je jednostavno. Zato ostavih, nek' s netko drugi zabavi....

Milan Žarkovački је рекао...

Da, nema potrebe za pravdanjem, (i) ja sam ovo odmah rešio samo što nisam upisao.

Svetlana је рекао...

Dobro, onda povlačim pravdanje. :D