14 новембар 2017


18 коментара:

Milan Žarkovački је рекао...

Samo stas koči...

Svetlana је рекао...

Imaš sve podatke na lopti, ukucaj ih u Gugl i dobićeš ko je. :)

Milan Žarkovački је рекао...

E baš neću! Šalim se. Nije, nego ne nalazim ni jednog od četiri slova, a i ovo mi je dovoljno, ne verujem da taj kraj bitno doprinosi rebusu. :-)

Svetlana је рекао...

To je najvažniji deo rebusa! :-D

Ukucaš tri pojma sa lopte, pa se pojavi kao drugi među Gugl rezultatima. :)

Milan Žarkovački је рекао...

E, ne ide to baš tako kako ti misliš, nego: Gurkuf, Kabaj, Kabaj, Gurkuf, Gurkuf, Kabaj,...

Svetlana је рекао...

Probala sam francuski fudbaler Joan, a onda stvarno samo ova dvojica izlaze. Probaj Francuska fudbaler Joan (glupi Gugl :-D )

Milan Žarkovački је рекао...

Moglo bi: … Đuru.

Ali on nije Francuz nego Švajcarac, a igra za turski klub, a ni ne liči mi na momka sa slike pošto je crnac. Kažem ja da obožavam rebuse sa fudbalerima!

Evo kako sam ga izguglao: „francuska fudbaler joan -gurkuf -kabaj“!

Dragiša је рекао...

Fudbaler je Miku!

Milan Žarkovački је рекао...

Divno, onda je Miku!! :-D

Svetlana је рекао...

Dragiša, spasio si Milana muka. :-D

Mada mi i dalje nije jasno Milane kako ti ne izlazi. Kada ukucam ono tvoje „francuska fudbaler joan -gurkuf -kabaj“, Miku mi izađe na prvom mestu.

Бранислав Никић је рекао...

Dobismo na kraju Miku na gurku(f).

Milan Žarkovački је рекао...

Gugl prilagođava svoje rezultate pretrage, pa oni, tj. njihov redosled, zavise od lokacije, istorijata pregledanja, i ko zna čega sve ne što Gugl prati. Eto, meni na ovaj tvoj upit izađu: Gurkif, Kabaje, Kabaje, Gurkufa (!), Gurkufa, Đuru, Gufran, Molo, Gufran, Gufran; i tu je kraj prve strane. Nadam se da te ne zanimaju sledeće strane. :-D

Tako je, Bane! :-)

Svetlana је рекао...

A da, zaboravila sam! Miku i ja smo se pet godina neprestano dopisivali, zato mi ga Gugl trpa napred. :-D

Ih Milane, a baš sam htela da te pitam da nije možda negde na pedesetoj strani. :-D

Pitanje za Dragišu i Baneta - da li je vama poznat ovaj fudbaler ili ste ga našli preko Gugla? Meni nijedan (sem možda petorice) nije poznat, tako da nikada ne mogu da procenim da li je svet čuo za njih ili ne. Videla sam da je Miku igrao za reprezentaciju, pa rekoh hajde da ga stavim ... :)

Dragiša је рекао...

Miku je meni poznat, samo što više ne igra pa treba malo vremena da se sjetim!
Znam da je posle Francuske igrao u šampionskom Verderu! Malo je stariji za ove skokove, ali dobro je to izveo!

Milan Žarkovački је рекао...

Svetlana, ti si prvo nekako našla tog fudbalera polazeći od „Miku“, pa si tek onda proveravala kako ga Gugl izlistava. Verovatno je to uticalo na Gugl da ti ga pomeri ka vrhu.

Međutim, meni ni nakon gledanja Mikua Gugl njega ne izlista na prvoj strani. Moj Gugl ne voli Mikua! :-(

Svetlana је рекао...

Dragiša, morao je da skoči. Gurkuf i Kabaj su mu bili za petama. :-D

Milane, Miku je verovatno potplatio Gugl da ga obavezno stave na vrh liste kada ženska osoba vrši upit. Probaj da ga potražiš kao Milana Žarkovački. :-D

Бранислав Никић је рекао...

Ja ne pratim fudbal, a fudbalere znam samo iz enigmatskih radova. Nakon ovoliko postova, Mikua sam zapamtio. Ko je sledeći?

Svetlana је рекао...

Obećavam da ih ove godine kod mene više neće biti. :-D