27 новембар 2017


4 коментара:

Dusan је рекао...

Sto jaradi!

Анониман је рекао...

Могу ли се Светлана и Милани потрудити, па радити овако једноставне и лепе ребусе за решаваче!!!

Бранислав Никић је рекао...

Rešenje je tačno, a na komentar anonimnog mogu da kažem samo da se navedeni saradnici trude da prošire mogućnosti sastavljanja traženjem novih ideja. U tome nema ništa loše, a s obzirom da njihovi rebusi uvek budu rešeni, znači da ima i rešavača koji vole teže rebuse.

Svetlana је рекао...

Šteta što nema imena, jer više volim kada mogu nekom da se obratim kada mu odgovaram, ali svejedno. Ovo sam već jednom napisala, ali napisaću opet.

Ja nisam enigmata i nemam nikakvih ambicija da to postanem. Ja sam najobičniji rešavač koji iz zahvalnosti što vi mene iz dana u dan zabavljate, pokušavam da se odužim na ovaj način. Pri tome ciljano pokušavam da pravim "čudne" rebuse koji su drugačiji i koji će po mogućstvu zaokupiti rešavače duže vreme i malo ih namučiti. Dok god ima osoba koje su zainteresovane za njihovo rešavanje i dok god još imam ideja, praviću ih. (mada polako dolazim u fazu kada mi se čini da sam već iskoristila sve moguće glagole koji postoje :D )

Ima toliko enigmata koji prave lepe i pitke rebuse, da smatram da svako može da nađe i više nego dovoljno interesantnih stvari koji su baš po njegovoj meri, ukoliko mu se ovakvi ne dopadaju.

Za kraj jedna anegdota. Letos, dok sam pokušavala sebi da nađem odgovarajuće cipele, ugleda sam jedan par drečavo crvenih i pomislila: "Ko će ovo da kupi? Ja ovo ne bih nosila ni da mi plate." Dva minuta kasnije ušle su dve devojke u radnju, zastale baš kod tih cipela i ja začuh: "Jao, vidi kako su dobre!". Sve na ovom svetu ima svog "kupca". :-D