29 октобар 2017

Саопштење Златка Делића

Након свега изнетог, јавио ми се мејлом Златко Делић са својим саопштењем које преносим у целини:

Прочитао сам саопштење и немам замјерки. Знам да је све рађено под притиском, исто тако видим да је саопштење урађено одмјерено и избалансирано, без тешких ријечи и оптужби. 
Синоћ сам се лијепо дружио са Хајром, Рацаном, Нешом, Гојком и Ж. Ђокићем, а онда сам дошао кући, укључио рачунар и има шта да видим. Онда ми се све згадило и одлучио сам:
1. Захтјевам да се бришем из чланства у Енигматском клубу "Браничево" почевши од данашњег дана.
2. Сљедствено томе, ти, као Предсједник удружења, дужан си да покренеш процедуру  којом би се регулисало моје иступање из чланства у Енигматском савезу Србије.
Разлози:
здравствени проблеми (имам честе нападе гађења, повраћања и суморних и оптерећујућих мисли, поготово кад читам одређене блогове и постове одређених аутора), што ме натјерало да, зарад очувања здравља, одлучим како је горе наведено.

Наши приватни односи, наравно, овим не би смјели бити нарушени. 

Пишемо се,

З. Делић

1 коментар:

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.