08 јул 2017


8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem autorima na dobroj zabavi. Sada čekam i navijam da ima dosta učesnika. (Začudo, ovog puta sam ima sve uslove za učešće. Ništa mi nije ometalo učešće, osim što mi je u po takmičenja žena poturila šoljicu kafe pod nos).

Slavko Bovan је рекао...

U 5. rebusu prvo što sam vidio (TERA) odmah sam odbacio i probao sa provincijalizmom "ćakati". ĆAKA...

N. Petkovski је рекао...

Čudno, čudno, čudno! Slavko NIKAD ne kaže ŽENA nego NAJBOLJA OD SVIH. Sve se pitam da li je ovo komentar stvarnog Slavka Bovana, ili se neko potpisuje njegovim imenom i prezimenom. Ali slika je tu, stvarno je on. Mora da su mu poturili kafu sa drogom.

N. Petkovski је рекао...

Očito bilo nešto u kafi. TERA je u 4. rebusu.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, branim se ćutanjem!

Nisam znao da osim HORNA (rog) postoji verzija KORNA.

IlijaO је рекао...

Bogami ni ja! Ima svakakvih KORNA, ali ovakvih ne nađoh. Međutim, logikom ( čuj: ja i logika),zaključih da to i jesu, jer je rješenje Kornelija.....
Ima tu još sitnih faulova, ali ne treba pretjerivati i tražiti dlake u jajetu!
Uglavnom, vrlo kvalitetno odrađeno, zahvaljujući autorima, pa pomalo i svima nama u tabeli.
Mogu reći da sam u prvih petnaestak minuta riješio 11 rebusa, a onda je zapelo...
Mene više namuči ono žito_ na slici je, valjda raž, a žito je zbirna imenica za sve žitarice. Otud nedoumica!
pa i pruge po rukama Lene, pa onda glagol "škaklju" ( zar ne treba "škakljaju"?
( ne shvatiti kao prigovor!)
Čestitke imenjaku( zar je itko sumnjao?) i svima nižeplasiranim!
Daj nam Bože češće ovakvih druženja!

Luka је рекао...

Što se tiče KORNE, potvrdu nađoh u Čvorovom ER 5:

KORNA - vidi HORNA - (corno, korna, korno) duhački instrument, rog (3)
a u popisu literature pod (3) je naveden Klajićev VRSR u izdanju Zora 1974.)

Dakle ako laže koza ne laže "korna"!

Milan Žarkovački је рекао...

Lepo, čestitam autorima i blogu, i, naravno, Iliji Đ.!

U 3. rebusu ima 2 para zajedničkih korena: poruka – ruka i supruga -> pružiti <- pruga.