29 јун 2017


TAKMIČENJE U REŠAVANJU REBUSA

    Sutra u 20,00 na ovom blogu počinje takmičenje u rešavanju rebusa koje je pripremila Svetlana Jorgaćijević. Ovo je njeno prvo takmičenje pa bi bilo lepo da se odazovete u što većem broju i time nagradite njen trud. Među rebusima ima i lakših i težih, ali to ne bi trebalo da bude razlog za vaše učestvovanje ili neučestvovanje. Propozicije takmičenja ću objaviti sutra u toku dana.
   Svima koji uzmu učešća u rešavanju želim puno sreće i dobru zabavu.

3 коментара:

Svetlana је рекао...

Nemojte se plašiti, mnogo je više lakih nego teških. Nekoliko težih se nalazi na kraju, a njih sam ubacila da "uobičajenim sumnjivcima" za sam vrh tabele ne bude suviše dosadno. :)

Ilija Đurković је рекао...

Veselim se predstojećem takmičenju "kod Svetlane i Baneta" :)
Svetlana nas malo zavarava, znamo da su njeni rebusi "nezgodni" za rješavanje...

Svetlana је рекао...

Ima i sad "nezgodnih", ali sam se maksimalno trudila da bude za svakoga ponešto, tako da sam ubacila i dosta jednostavnih. Konkretno što se tebe tiče Ilija, po mojoj proceni, prvih 10 rebusa ćeš rešiti za manje od 20 minuta.

Još jedna olakšavajuća stvar je da su svim poznatim ličnostima stavljena imena ili prezimena, a ostali likovi koji nisu poznati i čije ime je nebitno, su nacrtani.