13 април 2017


9 коментара:

Dusan је рекао...

Mi ne radimo

Бранислав Никић је рекао...

Da!

Milan Žarkovački је рекао...

Baza kaže da je autor ovog rebusa Gojko Mandić, i da je objavljen u Rubikonu, ne piše kad.

Бранислав Никић је рекао...

Verovao sam u svoje pamćenje koje mi je govorilo da nije nigde objavljen, pa nisam proveravao.

Milan Žarkovački је рекао...

Onda mogu još da te nasekiram: objavljen je i na ovom blogu, doduše još pri početku njegovog rada:
http://rebusi.blogspot.rs/2009/12/blog-post_9585.html

Gojko је рекао...

Da,objavljen je u Rubikonu,poodavno,a i u mojoj je knjizi Rebus je rebus...

Бранислав Никић је рекао...

Zamenio sam rebus sa drugim!

Milan Žarkovački је рекао...

Nela stala na ciglu.

Milan Žarkovački је рекао...

Lepo je što si ga zamenio, ali ne "zamenio sa drugim" nego "zamenio drugim".