21 јун 2016


7 коментара:

Svetlana је рекао...

Evo jedne ogromne pomoći:
Rešite na latinici, a ono slovo koje se menja pročitajte na ćirilici. :D 😈

Бранислав Никић је рекао...

Postavka: 4, 4, 3.
Menja se 5. slovo.

Milan Žarkovački је рекао...

Sekuritatea
Seku pita Tea.

Unknown је рекао...

Mogla je Tea i da rita seku, pa da ne bude izmjene. Bane i ja smo jednom "ritali Reno" i dobili Ritu Moreno.

Milan Žarkovački је рекао...

Slažem se sa Ilijom. Baš se pitam da li Bane nije uočio tu mogućnost ili mu se zbog nečeg nije svidela, i ako je ovo drugo onda zbog čega.

Svetlana је рекао...

To je i bila moja prvobitna ideja kada sam smislila rebus, ali pošto nisam bila sigurna da li neko može da rita nekoga, proverila sam.
Na meni dostupnim rečnicima (HJP i Vukov rečnik) postoji samo oblik "ritati se", a nema "ritati koga ili šta". Zato sam ga ovako i napravila.

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam proverio u Rečniku srpskog jezika i tamo je ovaj oblik ''ritati se'' jedino ispravan, pa nisam hteo ništa da menjam.