28 јун 2016


8 коментара:

Бранислав Никић је рекао...

Ovde mora pomoć u vidu postavke: 5, 3, 6, 4, 5

IlijaO је рекао...

DEKLAMATOR PARDONIRA MASI! ( mator par donira Masi dekla)

Milan Žarkovački је рекао...

Šta je dekla?

Milan Žarkovački је рекао...

OK; na HJP-u piše da je dekl poklopac. Ali tamo piše i da množina glasi deklovi ili dekli; onda, koliko shvatam, akuzativ množine ne može biti „dekla“ nego samo „dekle“ ili „deklove“.

Osim toga, ti dekli su mogli biti prikazani mnogo jasnije, ja bih i sad voleo da znam šta Masa drži, nikako ne mogu da prepoznam šta je to. Levi deo toga me podseća na kućište zvučnika, ali sve zajedno ne mogu da razaznam.

Unknown је рекао...

DEKLA su množina od riječi DEKLO što znači poklopac motora, koja mi je odavno poznata iz elektro struke. Rebus nema naznaku za hrvatski jezički standard, pa nema razloga za provjeru na HJP.
Ranije sam kod Baneta takođe imao rebus sa deklima, tada su čini mi se bile bolje i prepoznatljivije slike za dekla.
Velika zahvalnost Svetlani na ilustrovanju današnjih rebusa!

Milan Žarkovački је рекао...

Ilija Đ., hvala na odgovoru.

Svetlana је рекао...

E, svi znate onu poslovicu : "Pošalji žensko (koje usput rečeno, ne poseduje automobil, niti je ikada videlo kako izgleda poklopac njegovog motora) da ti ilustruje dekla, pa sedi pa plači" :D

Ove slike sam pronašla na Wikimediji i to je jedan te isti poklopac motora za Volvo, prikazan sa prednje i sa zadnje strane, s tim da sam ga malo skratila da ne bi bio suviše glomazan. Bane je napomenuo da je u nekom rebusu već korišćeno deklo, pa sam htela da vidim kako to tamo izgleda, ali nisam mogla da ga pronađem.

Nema na čemu Ilija!

Milan Žarkovački је рекао...

Ma i taj Volvo, bez veze komplikuje sa tim deklima! Zahvaljujući Svetlani, uz malu Ilijinu pomoć, sad znamo kako to izgleda. :-)