08 април 2016

NAJREBUS MARTA

Sva četvorica sudija su poslali svoje glasove ranije, pa nema razloga da čekamo sa objavom rezultata još jedan dan. Ovo glasanje je bilo potpuno nepredvidivo, jer se redosled na tabeli stalno menjao, kako je koji sudija poslao svoje glasove. Na kraju se desilo da je pobedio rebus koji ja nisam video kao jednog od favorita. To je rebus RATKA PALI MARIJA (ratkapa, limarija) čiji sam autor ja. Sudijama se svidelo što su u postavci uklopljena dva tematska pojma, bez dodatka slova i što je konačno rešenje sasvim normalna rečenica, a rebus je vrlo rešiv. Nedostatak mu je što između pojmova nema neke dodatne reči koja bi ih povezala u suvislu rečenicu. Drugo mesto sa samo jednim bodom manje osvojio je rebus Budimira Ćosovića NAREDBU LUGARI I ZABORAVILI. Da nema veznika I u rešenju, bio bi savršen. Moj favorit bio je rebus Gojka Mandića NJU ŠIŠA KALFA RISTO, koji se inače svima dopao, ali nije dobio dovoljan broj poena da bi ga proglasili za pobednika. Verovatno da je veći broj kratkih reči u postavci i u rešenju, doprineo slabijem plasmanu od onog koji sam ja očekivao. Kako god bilo, hvala sudijama što su se odazvali mom pozivu za učešće u glasanju i što su baš moj rebus odabrali kao najbolji.




2 коментара:

Svetlana је рекао...

Čestitam Bane! :)

Бранислав Никић је рекао...

Hvala! Evo i jedne zanimljivosti koju je otkrio Čedomir Jelić:
''Analizirajući ponuđene rebuse, slučajno sam uočio da onaj tvoj s triceratopsima, uz malo drugačiju postavku, može imati još najmanje jedno rješenje: Satrice Rato psima ne da / Ne da satrice Rato psima (satrica je jelo od vrhnja, sira i mladog luka).''