12 јануар 2016

REBUS GODINE


Završeno je glasanje za rebus godine objavljen na ovom blogu. Osamnaestoro sudija je uzelo učešće u ovom glasanju i njihovom odlukom je za najbolji izabran rebus Čedomira Jelića sa rešenjem: Snije Guliver Pulu (snijeg u Liverpulu). Sjajna ideja praćena divnom slikom doprinela je njegovoj ubedljivoj pobedi. Čedomire, moje najiskrenije čestitke! Ako uzmemo u obzir da nas je Čedomir tokom cele godine oduševljavao svojim zanimljivim idejama i sjajnim ilustracijama, onda slobodno možemo reći da će nagrada otići u prave ruke. Njemu sleduje plaketa i diploma. Drugo mesto je osvojio Rešad Besničanin, a treće Nikola Milićević. Čestitke i njima za sjajne rebuse, a kao nagrada im slede diplome. Pogledajte još jednom najbolji rebus 2015. godine i tabelu sa redosledom ostalih rebusa i glasovima sudija.




14 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitke prvoplasiranom pa onda svima sa ove liste. Meni je bila čast da se nađem u ovakvom društvu. Budući da autor nije mogao glasati za svoj rebus, evidentno je da je ovde bio najviše hendikepiran Čedomir Jelić! Ovde je imao čak osam rebusa!

Slavko Bovan је рекао...

Izgleda da su moji glasovi zalutali. Samo da se zna i moj favorit je Snijeg u Liverpulu.

Бранислав Никић је рекао...

Slavko, pregledao sam poštu na oba moja mejla i nisam našao tvoju poruku. Od tebe sam dobio samo poziv za učešće u Memorijalu Đuro Knežević. Molim te pošalji mi ponovo tvoje glasove da ih uvrstim u tabelu, ali obavezno na mejl nikic.branislav@gmail.com

Svetlana је рекао...

Sve čestitke Čedomiru, zaista je zaslužio pobedu. Svakog meseca nam obezbedi toliko rebusa, a ne zna se koji je od njih bolji i lepši.

Što se mog žiriranja tiče, ja sam "uspela" da nijednom od prva tri rebusa ne dam ni poen. Rešadovom rebusu sam prvobitno namenila bodove jer mi se svideo, ali mi je onda palo na pamet da bi zbog Lauren i Lawrence i priče o istom korenu mogli nastati problemi, pa sam se uplašila i zato mu oduzela bodove. Nisam htela da ispadne da sam loš član žirija, pošto sam prilično nova u svemu ovome, ali gledajući kako sam ja glasala, a kako drugi, nisam baš sigurna da bih trebala ubuduće da učestvujem. :)

U svakom slučaju, čestitam Rešadu na drugom mestu i drago mi je što moji poeni ne bi uticali na konačan ishod. Naravno čestitam i Nikoli na trećem mestu.

Što se tiče korena, posle onoga na TIO, gde po Hrvatskom jezičnom portalu, reči dosadno i sadnica stvarno imaju zajednički koren, rešila sam da više neću kopati po HJP. Kako je Slavko rekao, ukoliko nisu u pitanju riba i ribar, za mene to neće biti faul.

Milan S. је рекао...

Čestitam - nagrada je definitivno u pravim rukama!

Č. Jelić је рекао...

Hvala svima. Čestitke ostalim sudionicima!

Dejan Minić је рекао...

Čestitam!

Анониман је рекао...

Čestitam svima na sudjelovanju, pogotovo kralju rebusa Čedomiru i Banetu koji to uvijek ljepo prezentuje. Iz tablice se sve lijepo vidi, pa ja dugujem jedno objašnjenje, zašto ni boda nisam dao meni dragom Rešadu. Postoje rebusu koji se sastavljaju dugo kao i križaljke, satima i danima, a postoje oni koji se samo primjete (pročitaju). Takav je i Rešadov Lorens od Arabije. Prije (možda) nije bio primjećen, jer se nije moglo nacrtati glumicu koja udara sodara, a danas blogeri mogu sve. Nema tu ni govora o istom korijenu, pravilo koje se inače MORA poštivati, pa i kod Slavkovih dosada. Pozdrav svima, Pero

Svetlana је рекао...

Pero, ja sam malo pregledavala sajtove na engleskom jeziku koji se bave značenjem i poreklom engleskih imena i prezimena, zato sam došla do zaključka da bi moglo biti problema, ali to sada nije bitno. :)

Što se tiče pravila o korenu, jedino mi je kristalno jasno da mi više ništa nije jasno. :D
Vidim da svako ima svoje tumačenje tog pravila, jedino što mogu da uradim je da pazim da ga u potpunosti ispoštujem u svojim rebusima. :)

Gojko је рекао...

Č-Čedomiru, č-čestitka...rebusi su mu kao poezija i to ona pitka...

Quizmaster је рекао...

Ako večeras gledate Liverpul - Arsenal, možete da vidite sneg u Liverpulu :D

Quizmaster је рекао...

Tačnije, neka susnežica...

Mirka је рекао...

Čestitam uvaženom Čedomiru.

ESSA је рекао...

Izgleda da sam samo ja "prognozirao" koja će 3 rebusa biti među prva tri! :)