19 октобар 2015


6 коментара:

Svetlana је рекао...

Usnu oblizuje Latifa (usnuo blizu jela Tifa)

Nisam sigurna da je to Tifa, ali zbog belog dugmeta na košulji pretpostavljam da je neko iz te grupe. :)
Kao što je već i Branislav rekao, ilustracije i ideje su predivne.

IlijaO је рекао...

USNU OBLIZUJE LATIFA ( usnuo blizu jela Tifa)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno!

Ilija Đurković је рекао...

Još se živo sjećam Milanovog rebusa sa njegovog drugog prednovogodišnjeg takmičenja: NEMO USNU OBLIZUJE LENKA (Nemo usnuo blizu jelenka). Mislim da sam ga tada samo ja riješio. Dugo sam se mučio, ali je užitak nakon uspješnog rješenja bio neopisiv...

Č. Jelić је рекао...

Hvala, Svetlana i Iija, uvijek se nastojim potruditi.

Kad smo već kod ovog rebusa, početna mi je zamisao bila prikazati ga kao rebus u stripu smatrajući da ću trebati potražiti dvije različite Tifine face (jednu "normalnu" i drugu na kojoj žmiri). Nisam računao s tim da će za oba segmenta biti iskoristiva ova karikatura, pa još s naočalama, na koju sam kasnije naletio. Elem, kad je prikaz bio gotov, shvatio sam da je Tifa prepoznatljiv i kada spava, te da rebus može komotno ići bez lijevog dijela. Jedino što mi se tada nije dalo da ga prepravljam. Poslao sam ga kao rebus u stripu.

Nedavno sam, nakon prilično vremena, ponovno pregledao sve Milanove rebuse i uvidio da je ovaj moj dosta sličan njegovom iz prethodnog komentara. Ne vjerujem da mi je Milanov rad ostao u podsvijesti, jer odavna vrtim razne kombinacije s prijedlogom "blizu". Ali, kad sam naišao na još jedan sličan rebus (s pneumaticima), zaključio sam da moram češće zavirivati na blog kolege Sečujskog, a već ilustrirane pneumatike sam zasad ostavio po strani.

Č. Jelić је рекао...

*Ilija (za komentar uz rebus br. 3878)