07 јун 2015

НАЈРЕБУС МЕСЕЦА МАЈА

Гласање за најбољи ребус објављен у мају на овом блогу је завршено. У гласању је учествовало 11 судија. И овог пута, победник је Чедомир Јелић из Вареша са ребусом: Спира ласка рабинима (спирала с карабинима). Још један у низу његових сјајних ребуса па је и победа сасвим заслужена. Друго место припало је још једном Чедином ребусу, а треће је освојио Милош Милићевић из Добоја па честитке и њему, јер је константно међу првих пет. Ево победничког ребуса, а затим и табеле са најбољих 10:





5 коментара:

Анониман је рекао...

Čini mi se da je nedavno bio jedan rebus koji završava sa "... laska rabinima"?
Bogdan Marković

Ilija Đurković је рекао...

U pravu si Bogdane, ne znam da li kod Baneta ili negdje drugdje. Meni je ta ideja poznata i zato nisam dao nijedan poen ovom rebusu iako je odličan...

Dejan Minić је рекао...

Ja problem sa glasanjem nemam:)

Ne sećam se rebusa koji se završava sa ˝...laska rabinima˝, ali znam da sam baš na ovom blogu, pre možda pet godina kada je bila tema ˝oružje˝, objavio: TO POVIKA RABIN (topovi, karabin). Ovaj Jelićev je daleko bolji.

Анониман је рекао...

3190. Sanda laska rabinima
autor M. Milićević
Bogdan Marković

Бранислав Никић је рекао...

Приликом уписивања поена у табелу, десила ми се нехотична грешка, па сам 3 поена која је Борис Назански дао Чедомировом ребусу под редним бројем 3547. грешком уписао Милошевом под редним бројем 3537. Извињавам се Борису за овај мој пропуст, а уједно и Милошу и Чедомиру.