18 мај 2015


3 коментара:

IlijaO је рекао...

SKUPI NAM ARONIJE
(Roni-O' Saliven- s kupinama)

Бранислав Никић је рекао...

Tačno! Ilija nam se vratio sa Une vedar i raspoložen za rešavanje rebusa. Pošto još nema objavljenih utisaka sa tih Susreta, možda bi mogao da nam napišeš nešto u kratkim crtama.

IlijaO је рекао...

Sam si već napisao da sam vedar i raspoložen , a što je pozitivna posljedica supersusreta u Bihaću. Naime, kako sam ja po prirodi društven i otvoren čovjek, nije mi bilo teško uklopiti se u ekipu u kojoj većinu ljudi( kolega enigmata) većinom nisam poznavao (a iskreno- neka imena sam sad već i zaboravio). Dakle, Hajro, Mesud, Štefan Markovič, Gojko Mandić, Delić, Sreten Perić, Galogaža, Kvalić, Nazanski, Đokić, Pavičić, i još puno njih...uglavnom, po mom ( i većine sudionika) divno , korisno i nadasve ugodno provedeno vrijeme.
Slavko je umoran (zasigurno) ali materijala za njegovu Eroteku ima za 2 mjeseca. Uglavnom, lokalna uprava je zainteresirana da ovi susreti postanu stalni( što je i najvažnije).