20 март 2015


10 коментара:

Luka је рекао...

Podli pomodar

Slavko Bovan је рекао...

Ovdje bi se dobro uklopila slika iz Požarevca.

IlijaO је рекао...

A dalo bi se raspraviti- je li to doista lipa? Po meni- nije!

Dušan је рекао...

ORAH

IlijaO је рекао...

Čekao sam da netko reagira!
A, ako se upustimo u detalje, ni "odar" zapravo nije odar!Prije mi liči na komodu bez nogu ili neki starinski (djevojački)ormar!
Odar je mrtvačev ležaj, točnije: » odar • muški rod Samrtni, posmrtni ležaj. ( podatak sa neta)!
Tako da smatram kako su rješavači lošom slikovnom postavkom dovedeni u zabludu!
Uvažavam autora, ideju i trud ali....

Dejan Minić је рекао...

Uzgred, ovaj rebus sam objavio na TIO pre manje od godinu dana.

IlijaO је рекао...

Jeste da znaš! Dakle, 31.03.2014. označen Rebusanje 849! Samo je tamo jasno pokazan cvijet lipe!
Ali...i tada se vodila polemika "tko je prije" objavio....

Bud је рекао...

Nije se ranije vodila polemika "tko je prije" objavio, nego sam ja napomenuo da sam imao istu ideju ali je nisam realizirao (zato sam rebus riješio odmah čim sam ga vidio)
:)

Бранислав Никић је рекао...

Ja sam ovu sliku našao kad sam tražio lipu. Što se tiče odra, ovo jeste odar, jer je skinuta slika sa sajta koji prodaje pogrebnu opremu i na njemu jasno piše da je to što jeste.

IlijaO је рекао...

Isprika, i Budu i Banetu! Ishitrena reakcija, ali ne zlonamjerna!Da sam si samo ranije dao truda pa detaljnije prošetao netom!
Poz!!!