21 април 2014


9 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

MISTERIJE RIMA (mis s terijerima)

Dejan Minić је рекао...

Poslao sam Banetu drugačiji prikaz postavke ove lepe Rešadove ideje.

Milan S. је рекао...

Ovo plače za autorebusom :)

Ilija Đurković је рекао...

Lijepa ideja!
Zar se ne ispušta treće (ili četvrto slovo)? Otkud broj 2 u postavci?

Dejan Minić је рекао...

Milane, plače, plače...

Ilija Đurković је рекао...

Milana smatram autorom ČISTOG autorebusa sa postavkom MI (enigmati) S TERIJERIMA sa već gore elaboriranim rješenjem :-)

Dejan Minić је рекао...

A kad je Milan objavio taj rebus?

Бранислав Никић је рекао...

Danas sam više puta pokušavao da uđem na svoj mejl na PTT-u, ali nisam uspeo. Dejane, pošalji to što si osmislio na nikic.branislav@gmail.com
Ja sam danas išao na seosku zavetinu, pa sam stigao pre sat vremena kući. Inače, ideja sa mi (enigmati) je i meni pala na pamet pa sam napisao Rešadu: ''Ovo je moglo da ide i kao čist rebus, sa našim slikama, ali sam siguran da će rebus sa misicom mnogo lepše izgledati.''

Rešad Besničanin је рекао...

Upravo tako Bane, ali ova varijanta sa misicom smeštenom u Rimu je izvrsna! Treba li da napomenem, realizacija rebusa je Banetova! Očekujemo Dejanovu ideju.