22 март 2014

ВРЕМЕПЛОВ

Данас ћу вам представити 3 моја ребуса објављена у Малој укрштеници давне 1981. Ребуси су сасвим једноставни, али сам на њих поносан јер су били први које сам ја лично нацртао. У то време тражио сам слике по разним новинама, а најчешће по стриповима, па сам их прецртавао. Слова сам исецао из Политике или неког магазина и лепио их преко цртежа. Све то сам радио на папиру који се користио за писаће машине, стављао сам их у велики коверат и слао поштом. Затим сам чекао два или више месеци да буду објављени. Све ово пишем чисто да се подсетимо како се некад радило и упоредимо са овим данас. Данас је могуће осмислити ребус, илустровати га и објавити све у једном дану.

2 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Bane, lepo je što nam predstavljaš svoje prve radove. Mogao bi 'da iskopaš' i u narednim subotama još takvih radova.

Na Slavkovom blogu ima i ovakvih slučaja. Više puta sam i osmislio neko reagovanje na određeni rebus i grafički pripremio (kad je jednostavan slučaj) za 5-6 minuta, a taj pripremljeni rebus je Slavko kačio istog trena kad ga je dobio.

Бранислав Никић је рекао...

Biće toga još!