18 јануар 2014


7 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

PRAVA BOL JE STRPLJIVA (krava, gol, ke, sto, šljiva)

Бранислав Никић је рекао...

Ja ne znam ni jedno rešenje od ova tri rebusa, pa se nadam da je ovo Ilijino tačno.

Dejan Minić је рекао...

Iskreno da vam kažem, meni nikad ne bi palo na pamet da rešavam ovako besmislene rebuse, uz dužno poštovanje Koširu.

Logogrifni rebus je vrlo lako sastaviti, ne mislim da ne treba da postoji, ali mora da ima osnov za svoje postojanje. To znači da svi pojmovi u postavci moraju biti tematski, a rešenje neka poznata osoba, pojam, sintagma i sl.

Ovde ima toliko pojmova u svakom rebusu, ne piše koje se slovo menja, pojmovi nemaju nikakvu vezu međusobno, ne vidim čemu ovo...čak ni u vremenu u kojem objavljeni.

Бранислав Никић је рекао...

Ovo bi trebalo da su prvi objavljeni logorifni rebusi pa sam ih zato ubacio u rubriku vremeplov. Verovatno da su nakon njihovog pojavljivanja uočavali nedostatke, pa su kasnije dodali broj ispod svake slike koji je pomagao rešavačima da lakše dođu do rešenja. Iako ne znam rešenja, hteo sam da vidim da li će ih danas u našem vremenu neko rešiti, a nadao sam se i komentarima.

Unknown је рекао...

Slažem se onim što su rekli i Dejan i Bane, ja sam ovo poslao jer se radi o začecima ove vrste zagonetke. Ja bih ovo tretirao kao "vrlo tvrd orah" za rješavače, ali dovoljno je da jednu riječ iz fraze pogrešno postavite i vrlo teško ćete doći do rješenja. I u slučaju da se sve pravilno postavi, opet ima toliko mogućnosti kombinovanja...

Dejan Minić је рекао...

Nisam znao da su ovo prvi logogrifni rebusi. A koje godine su objavljeni?

Ilija Đurković је рекао...

U broju 224. iz 1980.godine takođe su objavljena 2-3 ovako dugačka logogrifna Koširova rebusa uz propratno objašnjenje o načinu rješavanja.Ovi rebusi su vjerovatno među prvima, ali ne znam tačno da li su i prvi...