01 децембар 2013

VULGARNI REBUSI

Poštovani posetioci bloga, evo prvog PDF izdanja vulgarnih rebusa koje smo pripremili ja i nekoliko saradnika ovog bloga. U njemu ćete naći 27 rebusa koji nisu za javno objavljivanje, pa sam se zato odlučio za ovakav način njihovog predstavljanja. Na moj poziv za saradnju odazvalo se 10 autora, a broj ideja koje su poslali premašio je predviđeni broj strana, pa sam odlučio da već sada počnem sa pripremom drugog izdanja. Poziv za saradnju ostaje i dalje. Ovo izdanje je potpuno besplatno i može se dalje kopirati, umnožavati i štampati, pa ga slobodno preporučite svojim prijateljima. Evo sada i linka za skidanje:
Ukoliko neko bude želeo da prokomentariše bilo šta u vezi ovih rebusa, slobodno može postaviti svoj komentar ispod ovog teksta. Hvala svima koji su poslali svoje rebusa, a svima koji budu skinuli fajl želim prijatnu zabavu. 
Evo još jednog linka:   
http://www.sendspace.com/file/76ulet

4 коментара:

d је рекао...

Bane,
Link ti je pun virusa. Ne mogu skinuti.
Ima li nekih drugih mogućnosti, mailom....
Pozdrav!

Бранислав Никић је рекао...

Mislim da su to dosadne reklame, a ne virusi. Postavio sam još jedan link, pa ako i tu bude problema onda svi zainteresovani mogu da mi se jave na mejl: nikic.branislav@gmail.com i ja ću im poslati fajl (veličine 4 MB).

Ilija Đurković је рекао...

Čestitke kolegama na odličnim idejama i Banetu na realizaciji ovog specijala!

Mandrak је рекао...

Super. Da sam neka vlast, naredio bih da se prave samo ovakvi rebusi. :)

Btw, nema virusa. Pošto je fajl u pdf formatu, kad neko pokuša da ga preuzme - dobija standardno obaveštenje ("ova datoteka može oštetiti... bla, bla"), koje prati skidanje svih pdf dokumenata sa vascelog interneta.
Postoji lek: najpre zipuješ, pa aplouduješ. Korisnik ne dobija nikakvo upozorenje, ali mora da raspakuje fajl po preuzimanju.