19 јул 2013


7 коментара:

Unknown је рекао...

TOK OBILASKA KUĆE ?
(to kobila skakuće)

Milan S. је рекао...

Tako je!

Unknown је рекао...

Odličan je. Svaka čast!

Dejan Minić је рекао...

Slažem se. Ovaj rebus sam već negde video, ne mogu da se setim na kom blogu, ali treba povremeno ponavljati dobre ideje.

Milan S. је рекао...

Nisi, Dejane - video si "TOK OBILASKA SE ČESTO MENJA", gde "TO kobila skače s TO semenja". Ovako je trebalo završiti rebus još prvi put, samo što je trebalo godinu dana da mi to padne na pamet.

Jedino što je isto je kobila, samo što sam joj malo produžio trepavice pošto je Bane pomislio da je parip :)

Dejan Minić је рекао...

Jeste, sad se sećam. Ovo je mnogo bolja verzija.

Uglavnom sam pamtio rebuse, ali ima sve više i blogova i rebusa, plus zasićenje mozga i ne čudi što ne može da se popamti sve. Možda su me i godine pritisle:) Baza rebusa je lek za to.

Ilija Đurković је рекао...

I meni je ovaj rebus bio djelimično poznat odranije, ali se nisam usudio reći. Sada sam se sjetio kada je Milan objasnio.