25 март 2013


7 коментара:

Luka је рекао...

Početak na ijekavici bi mogao biti:

POKORA BLJEDOLIKE _ _ _ _ _ _ _.

Može SABELOM, no ne znam što bi to bilo.

Бранислав Никић је рекао...

Treća reč je žensko ime.

Ilija Đurković је рекао...

Ako je tačan Lukin početak, onda nas je Bane totalno zbunio naslovom rebusa. Kakve su nevolje među crvenokošcima (Indijancima) u pitanju ako je na muci neka bljedolika (tako Indijanci nazivaju bjelkinje)?

Бранислав Никић је рекао...

Naslov je osmislio Čedomir, a ja sam to shvatio kao problem indijanaca koji ne znaju kako pokoriti neku bjelkinju.

Ilija Đurković је рекао...

"Pokora" na hrvatskom jeziku znači kazna, muka, nevolja, zlo; pa mi je zbog toga naslov malo nejasan (zašto muke bljedolike stvaraju nevolje među Indijancima).
Bez obzira na to rebus je odličan, samo još da neko odgonetne treću riječ (na slici je Bela Lugoši u ulozi grofa Drakule ali nemam ideju za rješenje).

Ilija Đurković је рекао...

Sada sam se sjetio:
POKORA BLJEDOLIKE IZABELE!

Č. Jelić је рекао...

Nisam očekivao da će ovo biti tako tvrd orah. "Nevolje" su u naslovu da bi se lakše odgonetnula ključna riječ "pokora", a onda se po mome mišljenju ostatak trebao lako složiti. Sam naslov je trebao asocirati na muke indijanske zarobljenice.