11 јануар 2013

FINALNI IZBOR ZA REBUS GODINE (2)

Mom pozivu za odabir 20 najboljih rebusa sa bloga odazvalo se 12 enigmata i ja im se kao prvo svima zahvaljujem na uloženom trudu. Sabrao sam sve glasove i izvukao sam 20-ak rebusa koji su dobili najviše. Zatim sam eliminisao rebuse koji su objavljeni negde pre nego što su se pojavili na ovom blogu (MASAKR OKO DILA - objavljeno u knjizi Gojka Mandića, UČESNICI KOLONIJE - napravljen na Enigmatskoj koloniji 2012 i dobio nagradu za najbolji rad, MARIJA ČITA VERNA, PAKLENI PREDATORI, DOBRA VEŽBICA - bila na Enigmatskim susretima u Kikindi 2012, itd).
Nakon toga sam odabrao 5 sudija (ja nisam među njima) koji će odabrati od ponuđenih rebusa 5, po njihovom mišljenju, najboljih. Njihov rok za slanje je nedelja do 24,00. U ponedeljak ću objaviti rezultate i proglasiti najbolji rebus. U slučaju jednakog broja bodova dodeliću pola poena onom rebusu za koji ja smatram da je bolji, ali samo kod rebusa koji određuju plasman prva tri. 

Nakon proglašenja najboljih rebusa, nastavljam sa radom bloga. Ubuduće ću samo jednom mesečno zadavati neku temu, a ostalo vreme rebusi će ići bez teme, pa možete slati sve što imate i želite da se objavi.  

1 коментар:

Kontrolor је рекао...

Baš sam bio u dilemi oko 'kikindskih' rebusa, ali sam video da ih drugi predlažu pa nisam ni ja odoleo :|