12 децембар 2012


4 коментара:

JJ је рекао...

LIMAR VINKO KUŠA VRANAC

N. Petkovski је рекао...

Ne želim da kontriram, niti polemišem, ali je meni poznat SAMO jedan fudbaler KOKU, a to je FILIP (i on je na slici). Nikad nisam čuo za fudbalera Marvina Kokua (ne tvrdim da takav ne postoji, ali meni nije poznat). Ako postoji, dobro bi bilo napisati ko je, gde igra, u kakvoj je relaciji sa Filipom Kokuom, i najzad neka se objave uporedo slike obojice da vidimo sličnost ili različitost.

Бранислав Никић је рекао...

Nikola, Nikola... Na prvoj slici je legendarni glumac Li Marvin. Na drugoj je, naravno, Filip Koku,

N. Petkovski је рекао...

Jaoooooooooooooo, kuku mene!!!!!!!!!!!!!!! Eto koliko u jednom trenutku mozak može biti ograničen! Ni na kraju pameti mi nije bilo da je ono MARVIN prezime glumca Lija, nego mi se uvrtelo u glavi da treba biti ime fudbalera Kokua. A čovek je ipak najpametnije biće na planeti ha-ha-ha i ja sam predstavnik te vrste ha-ha-ha!