13 новембар 2012


12 коментара:

Анониман је рекао...

Ponosan sam na sebe jer sam ovo odgonetnuo (tamo, na licu mjesta u vremenskom škripcu) iako pojma nemam ko je na desnoj slici.
Šta ti je iskustvo...
S.B.

Milan S. је рекао...

Da je bilo 5-3-5, ja bih pokušao sa "Smeta nam Ladić". A ne prepoznajem ni levu ni desnu sliku :)

ero је рекао...

Nećeš mi vjerovati Milane S. ali je živa istina da sam upravo tako krenuo i ja. Onda sam se počešao po glavi i tražio kako bi mogao da se zove desni gospodin MXXXXXX a da XXXXXX ima neko značenje.

I ubodoh, iz prvog pokušaja :)

Unknown је рекао...

Lijevo je kompozitor Berdžih Smetana, ali lijevo baš nemam ideju. Obzirom da se radi o zagonetki sa takmičenja SOZAH, mora da se radi o nekom dalmatinskom ili drugom "lokalnom" izrazu ili sintagmi koji nam je teško dokučiti.

Luka је рекао...

Jest na lijevoj slici je Smetana, a na desnoj je hrvatski glumac, rodom iz Dalmacije i alfa i omega tradicinalne ljetne manifestacije Glumci u Zagvozdu. Glumio u filmovima
Dva igrača s klupe, Duga mračna noć, Oprosti za kung fu, Da mi je biti morski pas i druge, te uloge u TV-serijama Stipe u gostima (Ive Ivića), Cimer fraj (Amerikanac), Naši i vaši (Jure Rašelić), Periferija city (Pošteni) i druge.

Luka је рекао...

Zaboravih čestitati Slavku, što je rebus uspiti rješiti, kako kaže na "iskustvo". Zgodna je i Dejanova ideja, no broj slova ne odgovara, i u mom rješenju nema imena i(li) prezimena.

Dejan Minić је рекао...

Ljudi, pa vi koristite pretraživač slika? Za pola minuta se nađe da je to neki VEDRAN MLIKOTA.

Ja rešenje ne razumem...šta je to LIKOTA?

Milan S. је рекао...

Pa bilo je interesantnije bez pretraživača slika :) U RMS piše: "м нар. фам. назив за Личанина", moram da priznam da nikad nisam čuo.

Luka је рекао...

Jest, to je zamišljeno rješenje!
Iskreno rečeno Ovaj rebus se izgleda i na SOZAH-u pokazao kao tvrd orah. obzirom da se na prste jedne ruke može izbrojiti one koji su uz Slavka uspjeli riješiti ovaj rebus.

Slavko Bovan је рекао...

Likota isto što i Ličanin.
(taj pojam mi je k'o "dobar dan", ali Mlikota mi je nepoznat. Kasnije sam se malo raspitao, a Soldo me podučio o njegovom angažmanu kada smo na povratku iz Splita za Mostar prolazili kroz Zagvozd)

Quizmaster је рекао...

Likota se pojavljuje i u slovnom rebusu Pere Galogaže "Gema love Likote" ("Ge" malo, veliko "Te"). Gem je, da podsetim, isto što i pelikan, odnosno nesit.

Luka је рекао...

Evo što je pravi sajt. nije puko zagonetanje i odgonrtanje, već se usput i ponešto nauči. Samo tako gospodo!