27 октобар 2012


5 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Nešto mi ovdje fali, ali da probam:
KUDI MIJA MAK PA MU KLIJA

Бранислав Никић је рекао...

Jako si blizu.

Dejan Minić је рекао...

Sa dimijama K, pamuklija

Наисус је рекао...

Да Мија сеје мак који ће му касније проклијати - прошло би.
Овако, брате Бане, не иде. Овако звучи као кад домаћице колач "посоле шећером".
Мада се "садња" и "сетва" користе и код описивања поступка стављања семена у земљу и стављања садница у земљу, тешко да ће сељак (пољопривредник) то рећи, а још мање да ће од саднице очекивати да (тек након садње) проклија.

Бранислав Никић је рекао...

U želji da iskoristim ''pamukliju'' u rebusu, upotrebio sam ''sadnju'' jer mi se odlično uklapala i nije mi zvučala nelogično. Čak sam imao ideju sa čistim tematskim rebusom - Ante rije, pa mu klija. Ovo mi je izgledalo manje logično pa sam se opredelio za prvu verziju. Na kraju krajeva, možemo ga svrstati u rebus sa falinkom (greškom).