15 јун 2012

Na takmičenju u rešavanju rebusa učestvovalo je 7 takmičara. Pobednik je Zoran Radisavljević koji je rešio svih 15 rebusa i osvojio maksimalnih 97 poena. Pored njega, maksimalan rezultat ostvarila su još tri takmičara, Milan Sečujski, Slavko Bovan i Dejan Minić, ali je Zoran bio najbrži, jer je sve rešio za samo 43 minuta. Evo plasmana:

1. Zoran Radisavljević      97
2. Milan Sečujski             97
3. Slavko Bovan               97
4. Dejan Minić                 97
5. Jovan Novaković         60
6. Svetislav Cvetković      39
7. Željko Prvanov             34

Čestitke Zoranu na pobedi, a čestitke i Milanu, Slavku i Dejanu koji su uspeli da reše sve rebuse. Dejan je kod jednog rebusa pogrešio, ali je kasnije poslao mejl sa ispravkom. Meni je nekako taj mejl promakao, pa sam na osnovu Dejanove reklamacije, ispravio sborj poena. Nadam se da su vam se rebusi svideli i da ste se dobro zabavili rešavajući ih.
Iskoristio bih ovu priliku da još jednom podsetim da svako ko želi da napravi takmičenje sa svojim rebusima, može da mi se javi.

Pozdrav svima do nekog narednog takmičenja.

9 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Čestitke velemajstorima!

Meni su se rebusi dopali, izuzev ovog sa Rusima. Svako ko je organizovao neko takmičenje zna koliko truda mora da se uloži i zato svako takmičenje treba pozdraviti.

Bane, kad sam video šta sam mahinalno pogrešno upisao, ja sam ti poslao dopunsku poruku sa tačnim rešenjem nakon 1 minuta, i mislim da treba da mi priznaš i to rešenje. Pogotovo što ne utiče na plasman. Nije loše biti četvrti sa maksimalnim brojem poena:)

Milan S. је рекао...

Odlični rebusi, svaka čast!

(Ja bio brži od Slavka? Mora biti da je slao običnom poštom...)

Onaj sa Anom i Kišom mi se posebno dopao, pošto mu se postavka i rešenje jako lepo naslanjaju jedno na drugo, zvuči skoro kao pesmica (Ana poljubila Kiša/a napolju bila kiša). Moglo bi da prođe i kao posebna enigmatska forma, a ne klasičan rebus - dakle, da je slikom predstavljena situacija opisana sa dve rečenice koje se čitaju isto - u tom slučaju bi na sliku mogao u pozadini da se doda jedan prozor kroz koji se vidi kako napolju pada kiša. Postoji li već tako nešto?

A od onog sa Rusima možda bi se mogla napraviti malo čistija ispuštaljka: "dinosaurus i mamuti" -> "Dino sa Rusima muti" (Je li to već poznato, pa zato nisi...?).

Čestitke pobedniku, i ne zaboravite da unesete ove rebuse u bazu rebusa :)

Бранислав Никић је рекао...

Milane, izgleda da isto razmišljamo kada je u pitanju rebus sa Anom. A što se tiče dinosaurusa, stvarno mi nije jasno kako nisam primetio da bi sa njim bilo lepše rešenje.

Milan S. је рекао...

Slobodno ga objavi, pa da ga stavljamo u bazu :)

Quizmaster је рекао...

Čestitka Banetu na izvrsno pripremljenim rebusima. Pokazalo se da slovna pomoć mnogo znači, a juče sam bio baš raspoložen, kao iz rukava su mi ispadala rešenja. Najviše su mi se dopali Merlin Oti, nojevo jaje, Ima Sumak, snimatelj u Bujanovcu, s trojkama Rada, a zbog lepih rešenja bili su mi zanimljivi i rebusi na kojima je mnogo slova.

Rebus sa dinosaurusom ne mora da bude čak ni ispuštaljka, nego da ide kao DINO SA URUSIMA MUTI ("Urusi" je nadimak fudbalske reprezentacije Urugvaja, a čini mi se da postoji i južnoamerički narod koji se tako zove).

Анониман је рекао...

Prije 10 minuta vratih se sa 14. enigmatske kolonije, te sam tamo od Baneta saznao pojedinosti o plasmanu takmičara, ali sada čitam i neke duhovite komentare.

Milane, možda se odgovor na tvoje pitanje krije u činjenici da sam imao smetnje na vezama. Naime, imao sam prekid interneta pa sam se uljučio tek u 21.15 =hahahahaha=

I ja sem priključujem tapšanjima po ramenu, ali opet mi za oko zapinje više onaj podatak o SAMO sedam (istih) učesnika.

Kad se malo odmorim možda iznesem i pokoju opservaciju o rebusima.
S.Bovan (poznat pod umjetničkim imenom "brzkaozvečarka")

Анониман је рекао...

Rebusi su bili dobri, a rezultati kazuju da nisu bili teški. (tako i treba jer se nadamo da ćemo upecati nekoga novog)
Slažem se sa Milanom da je ono ljubljenje Ane i Kiša vrlo interesantno. Uz to, posebno su mi se dopali mostići.

Takođe, sa Dejanom se slažem da su Rusi pomalo "nategnuti", ali mogu da prođu.

Kao najvažnije - Sedam učesnika jeste malo!
S.Bovan

Анониман је рекао...

E, bilo bi i (bar) osam učesnika da je ovo "takmičenje" bilo bar dan ranije. U četvrtak 14. juna ja sam još od 8,20 sati izjutra putovao vozom za Beograd, pa nakon prenoćenja u Beogradu, sutradan putovao za Drinsku oazu, te tako nisam mogao učestvovati u rešavanju. Bane, nemoj drugi put ovako da me preskačeš, nisam ja NADRINIKOLA, već PRAVI Nikola, he-he-he.

Анониман је рекао...

Zaboravio sam se potpisati, ali svima je jasno koji je to Nikola napisao komentar.