19 мај 2012


6 коментара:

Анониман је рекао...

BOJA NOVCA

Quizmaster је рекао...

To je moj stari fazon od pre sigurno 25 godina i spremio sam večeras za Enigmatsku radionicu, ali sad moram na brzinu da menjam rad. Šteta, baš sam se potrudio da napravim ovcu sa simbolima "Barselone" i Bojanovom glavom...

Milan S. је рекао...

Pa ja sam i napomenuo da se postavi samo ako je originalan (što je i meni bilo jasno da sigurno nije, pošto se vidi iz aviona).

Dejan Minić је рекао...

Ja pamtim ovaj rebus od pre dve i po decenije sa Bojanom Križajem, ali ne sećam se imena autora.

Luka је рекао...

U pravu si Dejane, evo podatka koji ja imama:

BOJA NOVCA Bojan (Križaj), ovca
S.Obad Kviz br. 425 30.03.1988.

Бранислав Никић је рекао...

Vikend sam proveo na svadbi pa sam propustio ovo takmičenje, ali ću rado skinuti zadatke i rešavati ih, čisto da proverim sebe koliko sam u formi.