11 август 2011


5 коментара:

Анониман је рекао...

Ovo mi je malo šućmurasto. Ako sam pravilno postavio frazu imali bi: DO KREDA RUČICA PA LENJIR UČA i onda bi rešenje bilo: DOK REDAR UČI CAPA LENJI RUČA. Između "ručice" i "lenjira" je poveći prazan prostor, ali i u rešenju mi je tu nekako prazno - ovo CAPA mi je to šućmurasto. Ili ja ne vidim nešto drugo.

Nikola Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Nikola, vrlo si blizu. Mora da bude neko drugo ime.

Inače, rešenje rebusa je jača strana u odnosu na postavku. Logičnije je da između poslednja dva pojma u postavci postoji veznik. Verovatno zato i nije bio bolje plasiran.

Анониман је рекао...

Ako su tačne reči: KREDE, RUČICA, LENJIR, UĆA, onda je možda pogrešno ono PA, ali osim tog PA, a možda i TE, ja ne vidim ništa drugo što bi imalo 2 slova. A drugo ime od 4 slova koje počinje sa CA ne vidim (moguća su: CANA, CANE, CACA, CARA, CAJA, CAJO ...). Da nije pogrešno RUČICA? Nije valjda.

Nikola Petkovski

Quizmaster је рекао...

U rešenju se spominje Cane. Trebalo je precrtati lenjir da to bude "ne lenjir", jer je bolje i logičnije nego ovako (misli se da lenjir i uča nisu do krede, za razliku od ručice).

Анониман је рекао...

Sad sam shvatio. Kad sam kombinovao sa imenom CANE, nisam "video" ono NE u smislu koji je Zoran opisao. Sad mi je sve jasno.

Nikola Petkovski