20 јун 2011

6 коментара:

ero је рекао...

Čestitke za 1000. rebus. Svaka čast!

Željko Prvanov је рекао...

RIBARI BARANDE

Dejan Minić је рекао...

Čestitke i od mene. Zaista to nije mala stvar. I dalje svi treba da idemo napred punom parom.

Мирослав је рекао...

БРАВО БАНЕ!
ДА ЛИ СИ НА ПОЧЕТКУ И РАЗМИШЉАО О ОВОЛИКОМ БРОЈУ ПРЕДСТАВЉЕНИХ РЕБУСА, МЕЂУ КОЈИМА ЈЕ И ДОСТА НОВИХ?

Бранислав Никић је рекао...

Хвала свима на честиткама. Када сам почео са овим блогом једина жеља ми је била да га енигмате прихвате и да потраје што дуже. О бројкама нисам размишљао, али је лепо када се види оваква цифра. Дејану је на неки начин рипала част да он буде састављач хиљадитог ребуса, иако ја до задњег тренутка нисам знао ко ће то бити нити сам желео да наштелујем да то буде баш неко одређен. Једноставно сам припремао радове као и сваке недеље и његов ребусоид се појавио као хиљадити. Е сада још да стигнем некако да завршим прву књигу у ПДФ формату са ребусима из 2009. па да се бацим на 2010...

Quizmaster је рекао...

Vaistinu bravo!