04 новембар 2010

9 коментара:

ЖЕЉКО ПРВАНОВ је рекао...

КОЛИБА НА КРИВИНИ ЈЕДИНО
КО ЛИ БАНА КРИВИ? НИЈЕ ДИНО!

Анониман је рекао...

Ja mislim da je:

KO LI BANA KRIVI? NIKO, SINE
(KOLIBA NA KRIVINI KOSINE)

Nikoa Petkovski

Бранислав Никић је рекао...

Nije ni jedno ni drugo, mada bi i to mogla biti rešenja da reči KRIVI i KRIVINA nisu istog korena.

Анониман је рекао...

A da nije
KO LI BANA SREDI? NIKO SINE!
S.B.

Nikola је рекао...

Mora da je to. Eto kako je jednostavno, ali treba samo videti. A čitavo vreme osećam da ne može biti KRIVINA ne zbog istog korena, nego zato što su krivine na putu, a tu može biti samo nešto što je ukoso, u padu, nizbrdo, uzbrdo i sl. Pa jeste, koliba je na SREDINI kosine

N. Petkovski

Анониман је рекао...

A da nije ovako:
KO LI BANA SREDI? NIJE KOSA!

Anica

Анониман је рекао...

Anice, ipak mislim da je moje rješenje bliže ispravnom. S.B.

Анониман је рекао...

Tek sad vidim da sam napisala glupost(NIJE)!

(A ja sam našla da ispravljam Slavka)!

A.

Quizmaster је рекао...

Meni nije zanimljivo da se javljam kad pamtim rešenje svakog anagrama, rebusa i bilo koje druge zagonetke koju sam video. Daj Bane nešto originalno...