17 новембар 2010

11 коментара:

Анониман је рекао...

Nata bure uzima

Jovan Nedić је рекао...

Domaćin ovog bloga lijepo je pripremio ovaj rebus. Veri Zima kao "našoj mladoj talentiranoj glumici" Vladeta Trivunac je posvetio anagram EMA I. VRAZ objavljen još u "Kvizu" broj 308 (7. XII. 1983).

Na naslovnici "SkandiFeniksa" broj 478 (11. IX. 2008) bila je njena karikatura (autor: Miroslav Gerenčir) s nepotpisanim slogovnim kvadratom 4x4:

VE RA ZI MA
RA MA DA NI
ZI DA RI JA
MA NI JA CI

Ako neko zna još neku zagonetku posvećenu toj glumici, neka to ovdje napiše.

Анониман је рекао...

Ovdje se prosto nameće anagram
I.MRAZEVA
S.B.

Jovan Nedić је рекао...

A postoji li uopšte prezime Mrazev(a)? Ruski je Morozova (npr. Наталья Игоревна Морозова).

Iako je križaljku 4x4 s imenom i prezimenom VERA ZIMA lako sastaviti, neka bar jedna bude zabilježena:

K R O V
R A S E
U D A R
Z I M A

Анониман је рекао...

objavljen je anagram
IZVARA ME
ne znam autora
S.M.

Jovan Nedić је рекао...

Sintagma VERA ZIMA može se u slogovnim kvadratima 4x4 postaviti i na druge pozicije:

E VE LI NA
VE RA:ZI MA
LI ZI STRA TA
NA MA TA NjE

ČVR STA:VE ZA
STA GI RA NI
VE RA:ZI MA
ZA NI MA NjE

PAS JE:BU VE
JE DNA:ME RA
BU ME RAN ZI
VE RA:ZI MA

Luka је рекао...

IZVARA ME! M.Milićević KT 607 60818

Malo straije:
ZAVARI ME! M.Šimić KT 551 50701

A evo i moje: EVA I MRAZ ili MIRAZ AVE

Jovan Nedić је рекао...

Biografija Vere Zima može se pročitati npr. na ovim adresama:

http://www.mojtv.info/2007/08/31/tv-portret-vera-zima/

http://hr.wikipedia.org/wiki/Vera_Zima

Анониман је рекао...

Šta sve ovaj Luka ne zna!?!
S.M.

Quizmaster је рекао...

Vidim, dokoni ste... Iskoristite to slobodno vreme da napravite nešto za Enigmatsku radionicu.

Анониман је рекао...

VEZA MIRA
a može i anagramni rebus
MIRA ZEVA

S.B.