08 новембар 2010

Као најаву за предстојеће такмичење, ове недеље представићу вам сјајног енигмату из Кикинде Славка Бована. Славко је рођен у Мостару 4. децембра 1961. године, где је завршио школу и Правни факултет. Енигматиком је почео да се бави 1981. године и од тада до данас објавио је преко 23.300 разноврсних енигматских радова. Сарађивао је са скоро свим часописима из бивше СФРЈ, био је уредник неколико енигматских часописа, а уређивао је енигматске стране и у неколико неенигматских ревија. Учествовао је и побеђивао на бројним такмичењима енигмата, као и на сусретима у квизовци. Тренутно ради као уредник енигматике и забаве у Кикиндским новинама. Иако је ребусе састављао мање него остале енигматске врсте, имао је јако занимљиве и квалитетне саставе. За предстојеће такмичење је припремио 15 ''чистих'' ребуса, па се надам да ћете их са задовољством решавати.

2 коментара:

ero је рекао...

Ima malih (sitnih) grešaka u ovom tekstu. Počeo sam da objavljujem 1981. godine, a sa današnjim danom u arhivi imam zabilješenih 20448 enigmatskih priloga (raznovrsnih). Dakle, objavio sam oko 23300 zagonetaka (kao poštanski broj Kikinde!). Naime, otprilike znam koliko nije arhivirano. Ipak, koristi arhivu kao mjerodavnu. Dakle, broj je 20448.Dalje, nisam više urednik enigmatike i zabave u Kikindskim novinama (sada samo sarađujem sa mojom bivšom redakcijom). Rebuse jesam objavljivao manje nego ukrštenice, anagrame i osmosmjerke, ali i rebusa ima dobar broj.
Banetu zahvaljujem na šansi da se prikažem i kao (dobar) rebušdžija (usvajam Milinov termin), a svima želim uspjeh na takmičenju.
PS. Bane nemoj ispravljati ovaj uvodni tekst. Ovo sam napisao samo radi onih koje će možda ovi podaci interesovati.

Бранислав Никић је рекао...

Исправићу, јер сам те податке преузео из Лексикона, а ја волим да подаци буду тачни.