03 септембар 2010

Ево коначно и пласмана такмичара:
1. Зоран Радисављевић  - 65
2. Марко Обрадовић       - 63
3. Никола Живановић     - 43
4. Раде Гољовић              - 39
5. Мирослав Живковић   - 35
6. Никола Петковски       - 34
7. Лука Павичић               - 29 (време 21,27)
8. Јован Новаковић          - 29 (време 21,29)
9. Аница Милошев          - 27
10. Дејан Минић              - 26
11. Предраг Грбић            - 22
12. Милосав Марјановић - 17 (време 21,29)
13. Жељко Прванов         - 17 (време 21,29)

Све честитке победнику Зорану Радисављевићу који је успео да реши 9 ребуса колико и другопласирани Марко Обрадовић. Ребуси су овај пут били доста тешки, мада мислим да би сте их лако решили да су имали наслове као што их дајем на блогу. Сада предстоји подела награда па молим све учеснике да се изјасне које награде би желели и да ми пошаљу своје адресе (неки су то већ урадили). Следеће такмичење биће у октобру, а ребусе је за ту прилику припремио наш познати енигмата из Кикинде Славко Бован.

2 коментара:

Анониман је рекао...

A, đe sam ja?
Sve uredno poslao na vrijeme
Slavko Bovan.

Quizmaster је рекао...

Vrlo kvalitetni i teški zadaci, pa je zato i zadovoljstvo zbog uspeha veće :) Inače, rešio sam tačno 10 rebusa, tako da bi trebalo da imam 70 bodova i molio bih da se ta ispravka unese u plasman.

Zadatak broj 11 nije bio rarebus, nego rebusoid. Kod rarebusa se redom stavljaju neodbijena slova svih pojmova, a zatim njihovi ostaci (na primer - MAJ, (RI)S, (JA)TO = MAJ + S + TO + RI + JA). Na ostale rebuse nemam primedbi.