31 јул 2010


20. место (комб.словни ребус)

4 коментара:

Анониман је рекао...

Dugo sam bio nadomak rešenja ovog rebusa ali nešto mi je falilo. Onda sam se setio da umesto predloga POD mogu da upotrebim dužu formu PODNO i onda je došlo rešenje: GORE "T" "I" PODNO GAMA, dakle GORETI POD NOGAMA. Dobra stvar

N. Petkovski

Dejan Minić је рекао...

"Podno" i "pod" u postavci i rešenju su istog korena i značenja. Meni je to neprihvatljivo, iako je, očigledno, "zvanična politika" mnogih enigmata da se kod slovnog rebusa takve stvari tolerišu.

Анониман је рекао...

Slažem se potpuno za "podno" i "pod" i nihovog zajedničkog korena i značenja. Verovatno zbog toga je taj rebus i osvojio "samo" 20. mesto. Kad sam rekao "dobra stvar" u mom komentaru, mislio sam na "caku" upotrebe dužeg oblika reči koja (bar meni kao Makedoncu) ne padne odmah na pamet i zbog toga sam malo duže rešavao taj rebus.

N. Petkovski

Dejan Minić је рекао...

Nikola, nije to Vama upućeno. Vi meni možete biti uzor i po toj Vašoj energiji i po ljubavi prema enigmatici. Pozdrav.