03 март 2010

6 коментара:

Dejan Minić је рекао...

NAS NIJE GUSKA ČEKALA ( na snijegu skače K ala ). Bravo Slavko, dobar rebus. Malo me zbunila ova ijekavica.

ero је рекао...

Evo pričice koju sam obećao i koja ide uz ovaj rebus.
Tonći je bio ilustrator "Odbisa" i ja sam povremeno išao do njega da preuzmem crteže. Tako sam jednom krenuo tramvajem iz redakcije do njega (do Skenderije). Za tih 15 minuta vožnje smislio sam ovaj rebus i kažem Tonćiju da je taze sastavljen. Onda on sjede i za 10 minuta nacrtao rebus. Crtao je odmah direktno tušem, bez olovke (na moje veliko čuđenje). usput smo i razgovarali o nekim indirektima. Tako je rebus od smišljanja do realizacije bio gotov za veoma kratko vrijeme (30 minuta). Rebus se u novinama pojavio u narednom broju (za tri dana) u skandinavci koju sam sastavio istog dana.

ero је рекао...

čovjek svašta zaboravlja ali i svašta pamti. Gore opisan događaj iz nekog neobjašnjivog razloga pamtim. Čak se i sjećam neke gomile indirekata koje je Tonći sastavio i napisao na više desetina A4 listova spojenih spajalicom.

Dejan Minić је рекао...

I (rebus) nije nestao u vihoru rata, za razliku od mnogih koji jesu, kako si sam rekao. Verujem da, kako ljudi, tako i ideje (rebusi) imaju svoje životne priče (sudbine). Naslućujem da je u tom Orbisu vladala dobra energija. Ko bi rekao da će rat sve zbrisati.

Бранислав Никић је рекао...

A zna li neko gde je danas Tonći i šta radi, da li je živ?

Quizmaster је рекао...

Ja u svojoj arhivi imam ovaj rebus iz "Kviza", a tamo je autor bio Zlatko Stipaničić. Na žalost, nisam zabeležio godinu objavljivanja.